کاربردهای موثر پودر بچه
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
کاربردهای موثر پودر بچه
وبگردی
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیپزشکیکاربردهای موثر پودر بچه

فروشگاه بزرگ ميهن فراز,فروشگاه

خريد شارژ,فروشگاه بزرگ ميهن فراز,فروشگاه,ايرانسل,همراه اول

تعداد بازدید : 4354
نویسنده پیام
behnaz آفلاین


ارسال‌ها : 5
عضويت : 3 /11 /1396
کاربردهای موثر پودر بچه
تمیز کردن ملحفه ها: در شب های گرم تابستان، روی ملحفه هایتان پودر بچه بپاشید تا عرق جذب شده در پارچه را به خود بکشد و تمیزشان کند. می توانید بقیه ی تابستان را بدون تحمل بوی عرق راحت بخوابید.

جذب روغن و گریس: دفعه ی بعدی که خواستید با لباس پلوخوری از کاپوت ماشین وارد شوید و از اگزوز آن خارج شوید، آن هم در حالی که سر تا پایتان با گریس و روغن موتور یکی شده است، اصلاً نگران هزینه های سرسام آور خشکشویی نباشید. کمی پودر بچه روی روغن و گیریس بریزید تا جذب شان کند.

تمیز کردن کتاب ها: اگر آنقدر یزید بودید که گربه ی بدبخت را داخل آب یخ انداختید و شستید، دیگر کتاب دست نویس پدربزرگ زمان قاجارتان که شوخی نیست. نمی توانید آن را با آب بشویید. کمی پودر بچه لای برگ های کتاب بپاشید تا رطوبت و کثیفی آن را بگیرد.

مژه ی چشم: قبل از اینکه به مژه های خود ریمل بزنید، کمی پودر بچه به مژه هایتان بمالید تا ریمل را بهتر جذب کنند.

ضد عرق سوز: قبل از اینکه به خاطر عرق سوز شدن مجبور شوید مثل پنگوئن راه بروید، پودر بچه به کشاله ران هایتان بمالید.

خوشبو کننده ی کفش: اگر کفش تان بوی گیوه های میرزا نوروز گرفته، آن را پر از پودر بچه کنید و شب بگذارید بماند. فردا صبح پودر بچه را خالی کنید و از کفش های نو نوار شده ی خود لذت ببرید.

صدا خفه کن: اگر کفِ کلبه ی محقرتان چوبی است و دائم صدای قیریژ قیریژ آن به هواست، پودر بچه را ضماد کنید تا آلودگی صوتی ایجاد نکند.

مورچه دور کن: مورچه ها زیاد میانه ی خوبی با پودر بچه ندارند. می توانید جلوی در و پنجره ها یک خط پودر بچه بریزید تا مورچه ها راهشان را بکشند و بروند. موقع پیک نیک رفتن هم می توانید دور تا دور زیلوی خود را پودر بچه بریزید تا از ورود مهمانان ناخوانده جلوگیری کنید.

امضای کاربر :
سه شنبه 03 بهمن 1396 - 14:51
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ