loading...
وبگردی
آخرین ارسال های انجمن
oojal بازدید : 454 1391/01/31 نظرات (0)

www.oojal.rzb.ir  نامه عاشقانه غضنفر به دوست دخترش

سلاممم بر تو...میدونم که صدامو شناختی پس خودمو معرفی نمیکنم. شایدم نشناختی منم غضنفر آاااه ای عشق من چند روز که دلم برات گرفته و گلبم مثل یه ساعت دیواری هر دقیقه شصت لیتر آب را تقسیم بر مجذور مربع میکنه. حلا بگو بقال محل ما چند سالشه؟؟؟ امروز یاد آن روزی افتادم که من را دیدی و یک دل نه صدل من را عاشق خودت کردی یادت می اید؟؟؟ ای بابا... عجب گیجی هستی یادت نمی آید؟؟ خیلی خنجی خودم میگم. اون روز که من زیر درخت گیلاس سر کوچه سر لبو کوفت میکردم با بربری ناگهانی پدرت را تو را جفتک از خانه بیرون انداخت و من مثل اسب به تو خندیدم خیلی از دست من ناراحت شدی. ولی با عشگ و علاگه به طرف من آمدی . خیلی محکم لگدی به شکم من زدی و رفتی. آن لگد را که زدی برق از چشمانم پرید و حسابی عاشقت شدم از آن به بعد هر روز من زیر درخت گیلاس می ایستادم تا تو را ببینم ولی هیچ وقت ندیدم اول فکر کردم که شاید خانه تان را عوض کردید ولی بعد فهمیدم درخت گیلاس را اشتباهی آمده بودم .....
یک گاب عکس خالی روی میزم گذاشتم و داخل آن نوشتم ((عشگم)) هر وقت آن را میبینم به تو فکر میکنم و تصویر تو را به ذهن می آورم . اینم بگم که من بدجوری گیرتیم هااااا. مثلا همین دیروز داداشم دادشت به گاب نگاه می کرد دو تا زدم تو سرش و بهش گفتم مگه تو خودت ناموس نداری به دختر مردم نگاه میکنی؟ راستی این شماره ای که به من دادی خیلی خیلی به دردم خورد هر روز زنگ میزنم و یک ساعت باهات درد ودل می کنم. و تو هم میگی مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمیباشد. منکه میدونم منظورت از این حرفا چیه؟؟ منظورت اینه که تو هم به من عشگ میورزی مجه نه؟؟یه چیزی بهت میگم ولی ناراحت نشی گوساااله این چه وضع ابراز عشگه؟ ناراحت شدی؟/ خاک بر سر بی جنبه ات آدم این قدر بی جنبه؟ ولی میدونم یکی از این روزا سر تو میذاری پایین عین بچه ی آدم میای تو خونه ی من راستی خواستی بیای ده تا نون بربری هم سر راهت بجیر...
یه روزی میام خواستگاریت می خوام خیلی گرم و صمیمی باباتو بم وچندتا شوخی دست هم باهاش میکنم که حسابی اول زندگی باهام رفیق بشه.... راستی کله ی بابات مثل نور افکن میمونه؟؟؟؟ بعد عروسی بهش بجو خیلی طرف خونه ی ما پیداش نشه من ادم کچل میبینم مزاجم بهم میریزه... چند وقت پیش یه دست گل برات از باغچه کندم که سر کوچتون دادمش به یک دختر دیگه. فچررر بد نکن دختره داشت نگاهم میکرد منم تو رو در واسی جیر کردم گل رو دادم بهش . اونم لبخند ملیحی از ته روده اش به من زد . درسته دختره از تو خیلی خوشگل تر بود ولی چیکار کنم که بیخ ریش خودمی. راستی من عاشگ قورمه سبزی ام ((البته بعد از تو)) اگر برام خواستی درست کنی بی نمک باشه/ بسوزه/ بد طعم باشه/ همچی لگدی بهت میزنم که نفهمی از من خوردی یا از خر....
خلاصه اینکه بی قراری نکن .... یه خط شعر هم برات گفتم خوشت اومد اومد نیومد به درک
بیتو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم/ فکر نکن یاد تو بودم/ داشتم اونجا ولی میگشتم
قوربان تو گضنفر.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
فقط مطالب جالب,وبگردی,مجله اینترنتی,yjc,google,yahoo,nabiran,عکس,مطالب جالب,سایت تفریح و سرگرمی,مجله خبری,باشگاه خبرنگاران,seo,سایت سرگرمی و تفریح
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • آموزش مســـائل جنسی
  • وبسایت رسمی مشاوره و روان شناسی
  • دانلود نمونه سوالات و جزوات درسی
  • تــــــبادل لیـــــــنک
  • سایتس برای کسب درآمد
  • جعبه آموزش
  • بهبود رتبه گوگل و الکسا
  • سایت تبادل لینک
  • میرو دانلود |نرم افزار|بازی|تم|فیلم|
  • دانلـــــــود اهنـــــــــگ جدید
  • سایت دانلود نود و هشت 98
  • .::ام-باكس::.::m-box download::.
  • بهترین سایت دانلود
  • پلاس بلاگ | دانلود و سرگرمی
  • عکس ها
  • میرو دانلود |نرم افزار|بازی|تم|فیلم|
  • تبادل لینک لینک فارس
  • رمان ها
  • آموزش خیاطی،بافندگی
  • چشم پزشکی , جراحی چشم
  • طراحی سایت
  • بزرگترین منبع باز برای دانلود
  • رمان ها
  • دانلود جزوات و نمونه سوالات امتحانی
  • فناوری
  • اخبار استخدامی
  • تبادل لينك سه طرفه
  • باحال دانلود
  • تبادل لینک با سایتهای پربازدید
  • عکس های جدید بازیگران
  • عکس های فوق العاده زیبا از ماشین های قشنگ و مدل بالا
  • ليست موبايل هايي كه زير 500 هزار تومان قيمت دارند + جدول
  • عکس
  • سوژه های خنده دار در هند
  • عکسهای جدید و زیبا از بازیگران ایرانی
  • جدیدترین عکس ها از ماشین های مدل بالا ی 2013
  • قیمت زنده طلا / ارز
  • تبادل لینک هوشمند
  • مجموعه ترول های زیبا و خنده دار
  • عکس ماشین های مدل بالا و خشگل HD
  • وبگردی
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1678
  • کل نظرات : 238
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 138
  • آی پی امروز : 204
  • آی پی دیروز : 175
  • بازدید امروز : 1,070
  • باردید دیروز : 496
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,111
  • بازدید ماه : 8,040
  • بازدید سال : 74,016
  • بازدید کلی : 3,394,857
  • کدهای اختصاصی