loading...
وبگردی
آخرین ارسال های انجمن
oojal بازدید : 391 1392/06/11 نظرات (0)
اس ام اس و دلنوشته های غمگین

اس ام اس و دلنوشته های غمگین

 

 

 

این روزها هر کى ازم مى پرسه ” چطورى ؟ ”
برا اینکه ” خوب ” باشم :
ناچار دشمن خدا میشم . . . :(

 

 

 

 

 

 

فاجعه زمانی اتفاق می افته که کسی رو دوست داری ؛
که نه درکت میکنه !
نه حرفاتو می فهمه !
اما توبازم دوستش داری !
نمی تونی ازش بگذری !
بودنش زجرت میده !
نبودنشم زجرت میده . . .

 

 

 

 

 

 

با خودت حرف بزن ، تو بهترین غمخوار خودتی . . .

 

 

 

 

 

 

ﭼﻪ ﺁﺷﻮﺑﯿﺴﺖ ﺩﺭ ﺩﻟﻢ . . .
ﻭﻗﺘﯽ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﻢ ﺩﺭ ﻧﺒﻮﺩﻧﻢ
ﺑﻪ ﺑﻮﺩﻥِ ﭼﻪ ﮐﺴﯽ ﻓﮑﺮﻣﯽ ﮐﻨﯽ . . .

 

 

 

 

 

 

شب که میشود ، شروع میشود ؛
ای کاش های من . . .

 

 

 

 

 

 

شب بی من بودنت خوش / شعله ی خاموش دل کُش
آخرین معجزه ی من / شب بی من بودنت خوش
من به خواستنت دچار و تو / به مرگ کوچه سرخوش
رد پات مونده رو قلبم / شب بی من رفتنت خوش

 

 

 

 

 

 

برای آدما باید مثل قسمتِ سردِ بالش باشـی !
سرد که باشی دوست دارن . . .

 

 

 

 

 

 

ای کاش !
دلیل شب بیداری هایم ، وجود تو بود . . .
نه جای خالیت . . .

 

 

 

 

 

 

از تشیع جنازه می آیم . . .
دلم را با تمام آرزوهایم زنده به گور کرده ام . . . !

 

 

 

 

 

 

همه آرام گرفتند و شب از نیمه گذشت
آنچه درخواب نرفت چشم من و فکر تو بود . . .

 

 

 

 

 

 

من زمانی که داشتمش هم نداشتمش . . . :cry:

 

 

 

 

 

 

دل من !
بار و بندیلت را ببند !
می رویم !

 

 

 

 

 

 

وقتی غمگینی !
وقتی از زندگی سیری !
حواستو خیلی جمع کن چون طعمه خوبی هستی . ..

 

 

 

 

 

 

دختر گفت : بشمار !
پسرک چشمانش را بست و شروع کرد به شمردن : یک ، دو ، سه ، چهار . . .
دخترک رفت پنهان شود !
آن طرفتر پسر دیگری را دید که گرگم به هوا بازی میکند ، برّه شد و با گرگ رفت . . .
پسرک قصه هنوز می شمارد . . .

 

 

 

 

 

 

شبیه کسی که از یک آدرس ، تنها پلاکش را می داند . . .
در ازدحام آدمها و خیابانها ، دنبال ِ دستهایت می گردم . . . !






هی لعنتی . . .
از دست نمی شود !
هضم نمی شود !
هضم نمی شود !

 

 

 

 

 

 

من کاناپه‌ ای پوسیده در باران . . .
تو سربازی دورافتاده با گلوله‌ ای در پهلو . . .
چقدر دیر همدیگر را پیدا کردیم . . .

 

 

 

 

 

 

با بعضیا اصلا نمیشه معمولی بود !
یا باید نزدیک ترین کست باشن یا اصلا تو زندگیت نباشن . . .

 

 

 

 

 

 

به آمدنت چنان دلخوشم که طفلی به صبح عید پرستویی به ظهر بهار
و من به دیدن تو چنان در آینه ات مشغولم که جهان از کنارم می گذرد بی آنکه سربرگردانم . . .
( یدالله باباچاهی )

 

 

 

 

 

 

امان از آن روزی که :
از دل نرود ، هر آن که از دیده برفت . . .

 

 

 

 

 

 

این روزها حتى روابط انسانى هم ساخت چین است !

 

 

 

 

 

 

از فردا بیشتر مراقب باش !
تقاص اشک های امشب من سنگین تر از تمام روزهایی است که عاشقانه گریه کردم .

 

 

 

 

 

 

خنده دار است نه ؟
تو هی مرا دور می زنی و من فکر می کنم که در محاصره تو هستم !

 

 

 

 

 

 

بعضی آه ها را هر چقدر هم از ته دل بکشی ؛ سینه ات خالی نمی شود !
امروز سینه من پر از همان آه هاست . . .

 

اس ام اس بی حوصلگی اس ام اس بی حیایی اس ام اس جای خالی اس ام اس درد و دل اس ام اس دپرس بودن اس ام اس زندگي پوچ اس ام اس غمگین 2013 اس ام اس غمگین 92 اس ام اس غمگین 93 اس ام اس غمگین شهریور 2014 اس ام اس غمگین شهریور 92 اس ام اس غمگین مهر 92 اس ام اس فاز بالا اس ام اس فاز سنگین اس ام اس فاز سنگین شهریور 92 اس ام اس فاز سنگین مهر 92 اس ام اس متنفر بودن اس ام اس های دپرسی اس ام اس پوچی  دل نوشته های عاشقانه غمگین دلنوشته دلنوشته غمگین دلنوشته های دلنشین دلنوشته های عاشقانه دلنوشته های غمگین دلنوشته های غمگین با عکس دلنوشته های غمگین جدید دلنوشته های من دلنوشته های کوتاه دلنوشته های کوتاه غمگین شعر سنگین شعر غمگین پیامک پیامک غمگین، اس ام اس و دلنوشته های غمگین, متن های سنگین, اس ام اس غمگین 92, پیامک سنگین و شاخ, جملات غمگین
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
فقط مطالب جالب,وبگردی,مجله اینترنتی,yjc,google,yahoo,nabiran,عکس,مطالب جالب,سایت تفریح و سرگرمی,مجله خبری,باشگاه خبرنگاران,seo,سایت سرگرمی و تفریح
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • آموزش مســـائل جنسی
  • وبسایت رسمی مشاوره و روان شناسی
  • دانلود نمونه سوالات و جزوات درسی
  • تــــــبادل لیـــــــنک
  • سایتس برای کسب درآمد
  • جعبه آموزش
  • بهبود رتبه گوگل و الکسا
  • سایت تبادل لینک
  • میرو دانلود |نرم افزار|بازی|تم|فیلم|
  • دانلـــــــود اهنـــــــــگ جدید
  • سایت دانلود نود و هشت 98
  • .::ام-باكس::.::m-box download::.
  • بهترین سایت دانلود
  • پلاس بلاگ | دانلود و سرگرمی
  • عکس ها
  • میرو دانلود |نرم افزار|بازی|تم|فیلم|
  • تبادل لینک لینک فارس
  • رمان ها
  • آموزش خیاطی،بافندگی
  • چشم پزشکی , جراحی چشم
  • طراحی سایت
  • بزرگترین منبع باز برای دانلود
  • رمان ها
  • دانلود جزوات و نمونه سوالات امتحانی
  • فناوری
  • اخبار استخدامی
  • تبادل لينك سه طرفه
  • باحال دانلود
  • تبادل لینک با سایتهای پربازدید
  • عکس های جدید بازیگران
  • عکس های فوق العاده زیبا از ماشین های قشنگ و مدل بالا
  • ليست موبايل هايي كه زير 500 هزار تومان قيمت دارند + جدول
  • عکس
  • سوژه های خنده دار در هند
  • عکسهای جدید و زیبا از بازیگران ایرانی
  • جدیدترین عکس ها از ماشین های مدل بالا ی 2013
  • قیمت زنده طلا / ارز
  • تبادل لینک هوشمند
  • مجموعه ترول های زیبا و خنده دار
  • عکس ماشین های مدل بالا و خشگل HD
  • وبگردی
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1678
  • کل نظرات : 238
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 138
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 230
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 1,079
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 116
  • بازدید ماه : 9,254
  • بازدید سال : 75,230
  • بازدید کلی : 3,396,071
  • کدهای اختصاصی