loading...
وبگردی
آخرین ارسال های انجمن
oojal بازدید : 327 1391/02/06 نظرات (0)

مرغ رو از فریزر در آوردم، می گه می خوای غذا درست کنی؟
پـَـ نه پَــ! خانواده اش اومدن، می خوان از سردخونه ببرن خاکش کنن

***

تصادف کردم، زنگ زدم ۱۱۰، پلیسه اومده می گه تصادف کردی؟!
گفتم: پـَـ نه پَــ! اینا همش نقشه بود بیای ببینمت!

***

شیشه رفته توی دستم، دارم از درد جیغ و داد می کنم، به رفیقم می گم: در بیار… می گه شیشه رو؟
پـَـ نه پَــ! ادای من رو در بیار شاد شیم! …

 

 

دوازده شب رسیدم در خونه کلید نداشتم به داداشم زنگ زدم می گم یواش در رو باز کن بقیه بیدار نشن. میگه در خونه رو؟
پـَـ نه پَــ! در یخچال رو! سر شب گرمم بود رفتم پیش تخم مرغها خوابیدم!

***

می گم دیگه می خوام از ایران برم…
می گه با آژانس مهاجرتی می ری؟
پـَـ نه پَــ! هماهنگ کردم اول پاییز با دسته غازهای مهاجر!

***

بعد از کلی کلنجار رفتن با شریکم بهش گفتم باید از هم جدا شیم…
می گه یعنی جداً از هم جدا شیم؟
پـَـ نه پَــ! من فقط عاشق اینم حرف قلبتو بدونم، الکی بگم جدا شیم، تو بگی که نمی تونم!

***

آقاهه اومده خونه رو ببینه واسه خرید. تا طبقه سوم از پله اومده بالا. می گه پس این جا کلا آسانسور نداره!
پـَـ نه پَــ! آسانسور داره، ولی از طبقه چهارم شروع می شه!

***

دارم تو خونه رو تردمیل می دوم. برادرم میاد می گه داری می دوی لاغر کنی؟
پـَـ نه پَــ! کلاسم دیر شده عجله دارم!

***

با نامزدش رفته طلافروشی حلقه بخره…
فروشنده می گه واسه نامزدی می خواهید؟!
پـَـ نه پَــ! سر صحنه فیلمبرداری ارباب حلقه ها بودیم، حلقه کم آوردیم، اینه که مزاحم شما شدیم!

***

می خواستم از سایت RapidShare یه فایل دانلود کنم… ۵۶۰ ثانیه صبر کردم، بعد پیغام می ده: آیا می خواهید این فایل را دانلود کنید؟
می گم پـَـ نه پَــ! خیلی حال داد، یک بار دیگه بشمار، من باز هم بروم قایم شوم… نیایی ها!

***

تو خیابون با دوستم داشتم راه می رفتم، موتوریه گوشیم رو از دستم قاپید. دوستم گفت: گوشیت رو دزدید؟
گفتم پـَـ نه پَــ! برد سیستم عاملش رو آپدیت کنه، فردا میاره!

***

رفتم مرغ فروشی، به فروشنده می گم بال دارین؟ می گه بال مرغ؟
پـَـ نه پَــ! بال هواپیما، چند تا کوچه پایین تر سقوط کردیم می خوام درستش کنم!

***

رفتیم کوه… دارم چوب جمع می کنم…
دوستم می گه می خوای با چوبا آتیش درست کنی؟
پـَـ نه پَــ! پشت دریاها شهریست، قایقی خواهم ساخت…

***

رفتم بچه خواهرم رو از مهدکودک بیارم. مربیه می گه بچه رو می بریدش؟
پـَـ نه پَــ! همین جا می خورمش!

***

رفتم دستشویی عمومی، در می زنم می گم یه کم سریع تر. می گه شما هم دستشویی داری؟
پـَـ نه پَــ! اومدم ببینم شما کم و کسری نداری؟

***
بچه ۲ ماهه رو بردیم دکتر میگم دلش درد میکنه ، دکتر میگه شیر خورده ؟
میگم : پـَـ نـَـ پـَـ جاتون خالی ظهر آبگوشت با پیاز زده به بدن !

 

***

مامور آمار : همین ۵ نفر هستید دیگه ؟
گفتم پـَـ نـَـ پـَـ ۶ تامون Hidden شدن باید از Folder Option پیداشون کنید !
***
شب کولر رو از سرما خاموش کردم
داداشم میگه سردت شده که داری می لرزی ؟
گفتم پـَـ نـَـ پـَـ رفتم رو ویبره
نگران نباش بگیر بخواب شارجم تموم میشه ، منم می خوابم !

***
آه میکشم دوستم میگه دلت گرفته ؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ آه شادیه !

***
تو توالت بودم و تو حال خودم … یک هو یکی محکم زد به در … گفتم بله … ؟
دیدم داداشمه میگه اه تو اونجایی !؟!؟! گفتم پـَـ نـَـ پـَـ این صدای منشی توالته …
لطفا بعد از شنیدن بوق بفرمایین داخل !
***
توی باشگاه یارو داره مثل اسب روی تردمیل میدوه رفیقم میگه میخواد لاغر کنه ؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ میخواد ببینه تردمیل کِی خراب میشه !
***
رفتم به همسایه میگم فرغون دارید ، میگه میخوای باهاش چیزی جابه جا کنید ؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ میخوایم سوارش بشیم بریم شمال !
***
رفتیم پیست اسکی ، یارو میگه اومدید اسکی ؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ اومدیم روی برفا غلت بزنیم !
***
توی صف دستشویی ایستاده بودم یارو اومده میگه : همه دستشویی ها پره ؟؟؟ میگم : پـَـ نـَـ پـَـ ما اینجا ایستادیم تا آستانه تحملمون رو بسنجیم !
***
رفتم تو رستوران زنگ میزو زدم که گارسون بیاد ، یارو اومده میگه می خواین سفارش بدین ؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ زنگه تفریحه گفتم خسته شدی یه استراحتی کنی !
***
ساعت ۸ صبح کلاس داریم ، منم خمیازه میکشم و دهنم یه متر باز میشه !
استاد میگه چیه خوابت میاد ؟ پـَـ نـَـ پـَـ میخوام بخورمت !
***
تو ایستگاه متروی آزادی یکی ازم پرسید اینجا آخرشه ؟ منم گفتم پـَـ نـَـ پـَـ نیم ساعت برای ناهار و نماز نگه داشته بعد دوباره راه میوفته !
***
رفتم پمپ بنزین به یارو میگم ۴۰ تا بزن !
میگه ۴۰ لیتر ؟
پـَـ نـَـ پـَـ ۴۰ تا قاشق چای خوری !
***
دارم رو تردمیل عینه خر میدووم ، یارو مبگه اینجوری میدویی لاغر کنی ؟
میگم پـَـ نـَـ پـَـ دارم واسه نقش آفرینی تو سری جدید میگ میگ آماده میشم … !
***
دست زدم به لوله بخاری گفتم این که سرده !!! مامانم گفت یعنی خاموشش کنیم ؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ وایسیم الان آقای ایمنی میاد میگه اشکال کجاست !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
فقط مطالب جالب,وبگردی,مجله اینترنتی,yjc,google,yahoo,nabiran,عکس,مطالب جالب,سایت تفریح و سرگرمی,مجله خبری,باشگاه خبرنگاران,seo,سایت سرگرمی و تفریح
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • آموزش مســـائل جنسی
  • وبسایت رسمی مشاوره و روان شناسی
  • دانلود نمونه سوالات و جزوات درسی
  • تــــــبادل لیـــــــنک
  • سایتس برای کسب درآمد
  • جعبه آموزش
  • بهبود رتبه گوگل و الکسا
  • سایت تبادل لینک
  • میرو دانلود |نرم افزار|بازی|تم|فیلم|
  • دانلـــــــود اهنـــــــــگ جدید
  • سایت دانلود نود و هشت 98
  • .::ام-باكس::.::m-box download::.
  • بهترین سایت دانلود
  • پلاس بلاگ | دانلود و سرگرمی
  • عکس ها
  • میرو دانلود |نرم افزار|بازی|تم|فیلم|
  • تبادل لینک لینک فارس
  • رمان ها
  • آموزش خیاطی،بافندگی
  • چشم پزشکی , جراحی چشم
  • طراحی سایت
  • بزرگترین منبع باز برای دانلود
  • رمان ها
  • دانلود جزوات و نمونه سوالات امتحانی
  • فناوری
  • اخبار استخدامی
  • تبادل لينك سه طرفه
  • باحال دانلود
  • تبادل لینک با سایتهای پربازدید
  • عکس های جدید بازیگران
  • عکس های فوق العاده زیبا از ماشین های قشنگ و مدل بالا
  • ليست موبايل هايي كه زير 500 هزار تومان قيمت دارند + جدول
  • عکس
  • سوژه های خنده دار در هند
  • عکسهای جدید و زیبا از بازیگران ایرانی
  • جدیدترین عکس ها از ماشین های مدل بالا ی 2013
  • قیمت زنده طلا / ارز
  • تبادل لینک هوشمند
  • مجموعه ترول های زیبا و خنده دار
  • عکس ماشین های مدل بالا و خشگل HD
  • وبگردی
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1678
  • کل نظرات : 238
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 138
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 230
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 1,079
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 9,231
  • بازدید سال : 75,207
  • بازدید کلی : 3,396,048
  • کدهای اختصاصی